my BaBy a.k.a N.Y.A.W.A

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, June 15, 2010

N.Y.A.W.A

selama 36 minggu aku membawanya....dekat dalam hatiku..dekat dengan jantungku...tiap kali ia berdegup, tiap kali ia memberikan reaksi, aku cukup bahagia...setelah aku di kurniakan dengan suami tersayang, Allah memberikan aku lagi kenikmatan dunia yang belum tentu semua merasainya...

bermula dengan sebulan perkahwinan ku aku di khabarkan yg aku mengandung cahaya mata sulungku...betapa diri ini sudah lengkap dalam melayari sebuah kehidupan...

aku belai...aku jaga nyawa yg sedang membesar di dalam perutku ini...inilah hasil cinta kami berdua...

maka lahirlah puteri sulung kami...nabiha jameela...bayi kecil yg amat manja...mahu selalu diberikan perhatian...mahu di jaga di belai penuh dengan kasih sayang...

anakku nabiha jameela....mama sayang kamu...kamulah nyawa mama

No comments:

Post a Comment