my BaBy a.k.a N.Y.A.W.A

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, June 14, 2010

Dip Ed Kohort III

TANGGAL 21hb November 2009....aku di tawarkan untuk mengikuti khusus diploma pendidikan di jawi, pulau pinang. aku di tempatkan di sebuah ILKM Jawi untuk aku memnuntut ilmu sebagai seorg siswi yang sudah bergelar pendidik...

Memula tuh agak berat untuk menerima tawaran nih..sebab tak pernah pun aku membayangkan yg aku akan menjejakkan kaki ke ILHAM,Jawi...huhuhu sure penuh dengan cabaran..dah laa wakil dari MRSM Pontian cuma 2 org..leh ke aku hidup dan survive di sana...

tapi ape yg aku fikirkan langsung tak masuk dek akal..aku enjoy berada di sini..aku punya ramai kawan-kawan..kami kongsi suka dan duka kerana berjauhan dengan suami dan anak tercinta...opppsss sebut pasal suami dan anak...huhu..tggu cerita aku yg seterusnya...

No comments:

Post a Comment